2014. november 8., szombat

4. Fejezet

*Martina Stoessel*

Újabb gyilkosság


Ma egy helyi lakos, Aria Horant (15) meggyilkolták. Ma reggel bátya Niall Horan (20) talált rá. A szőrnyű tragédia nagy hatással von az egész családra. A gyilkost még mindig nem találták meg.



Olvastam el ezt a szőrnyű hírt. Szegény Niall, el sem tudom képzelni mit érezhet most és amikor megtalálta húgát.

-Kicsim ha nem sietsz elkésel. -szólt anya-  És ha találkozol Niall-el, ad át részvétünket a húga elvesztése miatt. -mondja halkan a végét.

Nem vagyok vele olyan jó beszélgetős viszonyba, mióta Dave jegyese lett. Jó fej  Dave meg Gemmat is imádom, de nem bízok Harrybe.

Sajnos, napi szinten ölnek meg fiatal lányokat, de a tettes nem került elő. Volt akit megnyúzva találtak,  volt akit először  megfojtottak utána megerőszakolták, volt aki akaratából volt együtt a gyilkossal, mert hát nem tudhatta és a végén megölte.

Szóval minden képen egy férfi/fiú az.


**


-Hallottad a gyilkosságot? -kérdezte Katy.

-Igen, szegény Niall nem lehet könnyű nekik. -mondtam szomorúan. Nem igazán voltam beszélő viszonyba vele, de mindig  is úgy gondoltam hogy hiába menő, nem szált el soha magától, amiért tisztelem.

-Itt van mellettünk órája, át megyünk? -tette fel kínosan a kérdése. Nos Katynek bejön Niall, csak fél bevallani érzéseit, meg Niall barátnőjétől is fél.

Bár szerintem hamarosan szakítanak, mindig veszekednek. Sajnálom őt nagyon.

-Menjünk. -egyeztem bele. 

Átmentünk a irodalom terembe, s a tömeg fele mentünk. Átvágtunk mindenkin és egyenesen Niallhoz mentünk, aki csak a fejét lógatva nézz maga elé.

-Niall -szól Katy. Felnéz rá. Szemei pirosak voltak a sírástól, arca sápadt, haja kuszán áll.

Niall csak megölelte és halkan felzokogott. Mindenki meglepődött. Katy nyugtatás képen simogatni kezdte a hátát.

-Ssss... Semmi baj...


-Megölték. -suttogta halkan.

-Tudom és részvétem -motyogja. Az ölelést Niall szakította meg, majd rám emelte tekintetét. Borzasztó látvány volt.

-Részvétem Niall -öleltem meg, viszonozta ölelésem ami jól esett.  elköszöntünk tőle és megbeszéltünk hogy ebédnél egy asztalnál ülünk.

Kimentünk és egyből Jorge és Damien jött szembe.

-Sziasztok -motyogják vissza köszöntünk. Oda sétáltam Jorgehoz és megöleltem, ő megcsókolta amit viszonoztam is.

**


Ebédidő. Én, Katy, Jorge, Damien és Niall ültünk egy asztalnál. Liz szúrósan ránk pillantott (Niall barátnője) de mi ügyet sem vetettünk rá. Majd Harry lépet be Emmaval. A szőkeség egy nagy kurva, mini szoknyát viselt és egy mélyen kivágott pólót. Baszki kint esik ez meg úgy öltözik mintha nyár lenne.

-Hogy lehet valaki ilyen kurva? -motyogja Niall.

-Akkor nem csak én néztem- motyogtuk Damiennal. Katy és Jorge helyeslően bólintott.


**

A nap gyorsan eltelt, az esernyőmmel haza gyalogoltam, a cipőm teljesen beázott és még egy saroknyira voltam hogy haza érjek.

Mikor az otthonomhoz értem megláttam egy sötét alakot. Rám emelte tekintetét és egyből zöld íriszeivel találkoztam. Bárhol felismerem ezt a tekintetet. Ő volt az.



Sziasztok:) Végre meghoztam a 4. Fejezetet:) Köszönöm még egyszer a díjat Torinak <33 imádlak:) Köszönöm a több mint 1500 oldalmegjelenítést és a 7 rendszeres olvasót. Remélem még bővülni fog:) Szívesen várom chat-be a cseréket és a megjegyzéseidet is:) Továbbá köszönöm az előző részhez a pipákat és a megjegyzéseket is, remélem még több jön :)


Tinixx

6 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-O-M-M-!!!!!!!!!! Nagon siess a kövivel!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Kerlek hozd hamar as kovetkezoooot !!!
    Fantastic !!! Pls akaroooom a kovetkezot egyszeruen isteni vol t ✌❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hamarosan fent lesz remélem:)

      Törlés
  3. Imádom<3 gyorsan írd meg a következőt.. <3

    VálaszTörlés