2014. október 10., péntek

1. Fejezet

*Martina Stoessel*


Késő este ért haza anya mikor épp valami nasiért mentem le. Egy puszit nyomtam arcára majd egy "jó éjt"-el elköszöntünk és felmentem a szobámba.
Bemásztam pihe-puha ágyamba meg ettem a nasit és a párnára hajtottam a fejemet. Lehunytam szemeimet és hallgattam a TV bár nem igazán hallottam amit mond de csak így bírok egyedül elaludni.


**
Reggel lázasan köhögve keltem fel. Azt hittem ott hányom el magam. Kimásztam az ágyból és valahogy kimentem a szobából.
A falnak támaszkodva jutottam el a lépcsőig onnantól a korlátba kapaszkodtam.
Hétfő volt. Suli idő, de nem hiszem hogy megyek. Szerencsésen leértem a konyhába.
Besétáltam a konyhába ahol anya csinálta reggelinket.


-Jó reggelt- szólalt meg vidáman rám sem nézve anyám

-Reggelt- köhögtem mire egyből aggódva rám kapta tekintetét.

- Jézusom Martina,  elég rosszul nézel ki. Mid fáj?

-A fejem, kapar a torkom hány ingerem van szédülök és megfulladok a köhögéstől.

-Ma határozottan nem mész iskolába. Délután mikor haza jövők elviszlek az orvoshoz.

-Rendben. Anyu mi a baj?- kérdeztem mikor észre vettem bús tekintetét.

-Semmi csak ma át jött volna Dave vacsorára. Tudod akivel randizok, és jöttek volna a gyerekei is. De lemondom.

-Nem kell, majd eszek a pultnál.- erőltettem egy mosolyt.

-Nem neked pihenned kell, majd szombaton áthívom őket hát ha addigra jobban leszel.

-Miattam nem kell áttenned- motyogtam, mire ő elmosolyodót.

-Majd legközelebb- és vissza fordult a tükör tojáshoz. Bevettem egy fájdalom csillapítót  majd felmentem a szobámba.
Írtam Katy-nek hogy ma nem megyek,mert beteg vagyok. Befeküdtem az ágyba és lehunytam szemeimet.


*szombat*

Épp a kádból szálltam ki mikor anyu szólt hogy pár perc múlva érkeznek. Gyors megtörülköztem és a szobámba mentem.

Fel vettem a már kiválasztót rózsaszín egybe ruhámat. Pánt nélküli comb középig ért.
Melltartót nem vettem. Kivasaltam hajamat majd kifestettem a szememet.

Vörös  rúzst kentem ajkaimra, majd a tükörben néztem meg magam. Tökéletes.
Lesétáltam a lépcsőn épp időbe mert megjöttek.

Egy magas barna hajú férfi állt elől haja tökéletesen be van állítva egy szürkés inget viselt fekete farmerrel és barna cipővel.

Mögötte egy barna hajú lány copfba kötőt hajjal. Kékes lila egybe ruhát viselt. Gyönyörű volt.

És utoljára egy helyes körül belül velem egy korú srác volt. Barna göndör haja volt. Fekete pólót fekete csőnadrágot viselt barna csizmával.

Maya mögöttem jött. Barna haja begöndörítve omlót vállára. Lila egyberuhát viselt ami pánttal volt. Bal oldali pántjánál egy kék rózsa díszelgett.
Mögötte baktatót le Rex. Kicsit morgót a vendégeinkre de anyu rá szólt. 

Anyunak rövid barna haja volt. Vörös ruhát viselt hozzá illő sminkkel.

-Sziasztok- köszönt anyu vidáman. Majd oda lépet a magas férfihoz és két puszit adott arcára. Ők is és mi is köszöntünk.Oda jött hozzám a férfi és a kezét nyújtotta felém.

-Dave Styles

-Martina Stoessel. -ráztunk kezet majd tovább lépet Mayahoz. Oda jött a lány

-Gemme Styles -mosolygót majd megölelt.

-Martina Stoessel- öleltem vissza. Majd ő is tovább ment Mayahoz. A göndör srác következett. Oda sétál hozzám majd a fülembe suttogta.

-Harry Styles - mondta mély és rekedtes hangon majd bele fújt fülembe, aminek következménye az lett hogy libabőrös lettem.

-Martina Stoessel -próbáltam mosolyogni.
Leültünk az asztalhoz. Én Gemma mellett ültem velem szemben Harry mellette Maya, Dave anyával szemben ült.

Miközben ettünk folyamatosan beszéltem Gemma-val Maya meg Harry-vel. Jó volt a hangulat.
Hirtelen a fémyek elaludtak sötétség volt. Remek áram szünet. Hangos dörgéseket hallottunk. Kurva jó vihar van.

-Ha gondoljátok maradhattok éjszakára van elég szobánk. -motyogta anya.

-Én inkább veled aludnék- hallottam meg Harry rekedtes hangját a fülemnél. Mikor került ide?

-Rendben de ha csak nem zavarunk- mondta Dave.

-Anyu aludhatok Gemma-val? -kérdeztem

-Ha Gemma nem bánja de akkor Katy is veletek alszik

-Rendben- motyogtam majd Gemma felé fordultam

-Szívesen alszok nálad.- mosolygót.

-Én is aludtatok velük? Ha már ők együtt alszanak én is ott szeretnék lenni. - motyogta Harry  most már szemből.

-Öcskös ennyire ne legyél perverz - nevetett Gemma. Harry csak motyogót valamit.


Sziasztok! Ha tetszett az első fejezet kérlek írjatok megjegyzéseket, iratkozzatok fel és pipáljatok. És csatlakozzatok a facebook csoporthoz ---> katt <---
Köszönöm a 5 feliratkozót és a több mint 400 oldalmegjelenítést :))

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Megpróbálok hamar hozni, de nem ígérek semmit:) Köszönöm hogy olvasod :)

      Törlés
  2. Mikor hozol új fejezetet? Nagyon várom már <3

    VálaszTörlés
  3. Helyes írásra figyelj. Nem mosolygót mosolygott. Oké?

    VálaszTörlés
  4. Helyes írásra figyelj. Nem mosolygót mosolygott. Oké?

    VálaszTörlés