2014. október 25., szombat

3. Fejezet

*Martina Stoessel*

A képet az internetről szedtem 

Épp a szobámban vettem át a felsőmet, amikor valaki kopogás nélkül benyitott, hátra fordulta és szembe találkoztam Damien-nel és Jorge-val. Damien eltakarta a szemét, Jorge pedig elfordult.

-Nem láttunk semmit -motyogták, majd kimentek a szobámból. Én döbbenten álltam ott. Mikor feleszméltem gyorsan felvettem a felsőmet, és lementem hozzájuk.

-Tényleg nem láttunk semmit -jött zavarba Jorge.

-Nem haragszom, bár örültem volna ha kopogtatok volna -mentem oda és adtam Jorge-nak egy csókot, mivel együtt járunk. Damien az egyik nagyon jó barátunk ő hozott össze Jorge-al.

-Akkor jó mert, én nem igazán voltam kíváncsi a látványra -motyogja Damien mire megütöm a vállát kicsit, persze ő úgy tesz mintha fájna neki.

-Húgod? -kérdezi Jorge

-Fogalmam sincs, de nem is nagyon izgat, az a benyomásom hogy tetszik neki Harry.

-Nem lehet boldog?- Jorge

-De, csak ne egy ilyen alakkal,  annyira ijesztő, titokzatos és.... Hagyjuk -mondom

-Én megértem hogy miért nem akarod a húgodat közel engedi ahhoz a baromhoz -motyogja Damien. Miatta vesztette el barátnőjét.

-Bár amit most terjesztett pletykát, azt hittem megölöm. -Jorge

-Alig bírtam leállítani -Damien.

**

Otthon zongoráztam a szobámba, mikor anyu bejött.

-Kopogni -motyogtam s közbe a kottát figyelve játszottam.

-Bocsánat, de ma áthívtam Dave-et és a gyerekeit úgy hogy szeretném ha lejönnél majd és elkezdenél készülődni.

-És nekem miért kell jó pofiznom a fiúhoz aki megkeseríti az életemet?

-Ne beszélj így, oké? Harry nagyon helyes, kedves aranyos fiú. -ábrándozik. Furcsa ahogy fel bámul és mosolyog mint egy hülye gyerek.

-Ha most magamra hagysz lemegyek. -mondtam. -Különben is felhívom még apát. -az apám felvette velem a kapcsolatot. Mayat nem hívta ezért most be van sértődve, de ez érthető.


-Rendben. -komolyodott el majd kiment. 

Lezuhanyoztam majd felvettem a tökéletes ruhát (A kalapot nem vette fel) majd egy hozzá illő sminket tettem fel. A hajamat megszárítottam és begöndörítettem. Egy gyors telefon beszélgetést ejtettem apával.


Épp időben lettem kész, mert valaki kopogtatott.

-Tessék -szóltam. Megjelent előttem az a személy akit soha nem akartam megismerni.

-Hűha, mint mindig ma is jól nézel ki -kacsintott Harry. Egy zöld sapka és egy egyszerű fehér trikó volt rajta, fekete cső nadrággal. Szokásos tetkók a testén.

-Mit akarsz? -kérdeztem hűvösen.

-Téged- válaszolta egyszerűen. 

-Hát csak közlöm veled hogy nem fogsz megkapni. -mondtam majd undorodva pillantottam rá.

-Szia Harry!!- Hallottam meg Húgom idegesítő hangját. Hát persze csak ő hiányzott.

-Szia Maya -mondta majd megcsókolta. Ezek mikor jöttek össze?

-Nem vagyok kíváncsi a ti enyelgésetekre úgy hogy ha megbocsátotok én megyek és megkeresem Gemmat. -mondtam flegmán és utat törve magamnak kisétáltam a szobámból és lementem a lépcsőn.

-Szia Dave -adtam arcára két puszit.

-Szia Martina.

-Hívj csak Tininek -mosolyogtam. Majd oda sétáltam Gemmahoz.

-Szia Gem -mondtam és szórósan megöleltem.

-Szia Tini -ölelt vissza ő is.

**

-Gyerekek és drága Vanessa. -mondja Dave majd fel áll és valamit kivesz a farzsebéből, majd letérdel anyámhoz.  Ajjaj ez nem lesz így jó. Gondoltam magamba. -Vanessa hozzám jössz feleségül? 

-Igen... -mondja majd megcsókolják egymást. Mind a négyen kikerekedett szemmel figyeltük őket. Végül én és Harry egymásra néztünk gyűlölettel teli szemmel. Állkapcsa megfeszül és feláll.

-Komolyan azt várjátok hogy kurvára fogadjam el a helyzetet, hát ez nem fog menni. -azzal ki is viharzott. Egy nagy ajtó csapódással jelezve hogy elment.

-Ne haragudjatok, akár mennyire is próbálom ezt felfogni akár mennyire is szeretném elfogadni, egyszerűen nem megy. Sajnálom. -mondtam és felmentem a szobámba.

-Ezt nagyon elcsesztétek, sajnálom . -halottam Mayat majd ő is a szobájába ment.

-Kint megvárlak apa a kocsiba -Gemma is elment.





Remélem tetszett a 3. fejezet. Köszönöm a több mint 1000 oldalmegjelenítést és a megjegyzéseket is, bár a pipákkal és a feliratkozókkal van bajom. A prológus óta egy feliratkozó sem és a második fejezethez is 2 pipa és az előző fejezethez sokkal több volt. Remélem ennél a résznél legalább 2 feliratkozó lesz és többen pipáljatok kérlek, nagyon fontos nekem. Többek között szeretném ha több megjegyzés legyen, jöhet javító kritika is csak írjatok többen. Továbbra is a pipák, megjegyzések és feliratkozók számából + az oldalmegjelenítéstől is fog függni a következő rész. 

Puszi: Tinixx

4 megjegyzés: