2014. december 30., kedd

6. Fejezet 1. rész

*Harry Styles*

-Ha...Harry... Mi... Mit csinálsz? -kérdezte a szöszi ijedten.

-Nyugalom nem fog fájni -vigyorodtam el, miközben hazudtam neki. Végig mértem meztelen testét, s kezét az ágyhoz kötöttem. Elővettem egy filcet és körbe rajzoltam a szív, máj, epe és a vese helyét. Ezeket később eladom, de nem a pénz miatt teszem ezt a nőkkel, hanem mert élvezem ahogy szenved, utána segítségért kiabál, utána könyörög az életéért és végül meghal.

-Harry -motyogta -azt hittem szeretsz. -mondta a könnyeivel küszködve. Öld meg. Tedd meg!

Te egy gyilkos vagy.


Egy örült pszichopata.


-ELÉG!!!! -fogtam meg a fejemet. Elő vettem egy kiskést és a nyakához emeltem. Tedd meg! Szép lassan a bőréhez érintettem, s egy kicsit belenyomtam. Fájdalmas sikoly hagyta el ajkait, nyakából meg vörös folyadék bújt elő.


Vér.

Tedd meg! Vágd el! Öld meg! Hisz gyilkos vagy Styles. TE ölted meg anyádat.

-Nem én voltam. NEM ÉN TETTEM !!! -ordítottam, majd jobban belenyomtam az éles tárgyat a nyakába.


* Martina Stoessel*

Kukoricát zabálva nézem Ruggeroval és Lodoval az Inuyasha 2 évad 9 részét laptopon. Igen Inuyashat, nos én vagy is mi szeretjük. És nem érdekel ki mit mond.

-Tényleg lefeküdtek? -döbbent le Lodo, miközben néztük az animét.

-Igen. -morogtam.

-Ez durva -motyogja teli szájjal Rugg.

-Az. Nem ismerek a húgomra, mi ütött vajon belé? -tettem fel a költői kérdést.

-Tudod Harry nem olyan csúnya, sőt igen helyes. -motyogta Lodo.

-Ezt meg sem hallottam. Egyszerűen utálom őt. -morogtam.

-Nekem se tetszik nyugi -mondta Rugg, amin fel is nevettem. 

-Én sem kedvelem, de attól még igaz, hogy helye. -mondta Lodo.

-Ha te mondod. -zártam le ezt a témát.

*Harry Styles*

Még jó, hogy hoztam váltás ruhát. A csaj vére teljesen össze vérezte a felsőmet. Bementem a fürdőszobájába, majd lezuhanyoztam. A belső szerveit ez zacskóba raktam, s táskámba tettem. Felvettem a tiszta ruháimat majd a véres ruhámat is elraktam.

Egy utolsó pillantást vettetem a lányra. Csupa vér. 

Tudtam hogy megteszed. Hiszen egy gyilkos vagy. 

-Fogd be.- morogtam, és újra a fejemhez kaptam.


10 megjegyzés:

  1. Húha... izgis volt, kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. Huhh!! Ez nem semmi n@agyon jó rész lett!!! $iess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  3. tetszett várom a kövit!! :)ez valami eszméletlen hogy hogyan tudsz írni.. nekem nagyon tetszett elég izgi volt.. tehát

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ez sokat jelent számomra :))) Sietek a következővel:)

      Törlés
  4. nagyon izgi volt csak az nem világos, hogy akkor Martina Lodo vagy Ruggéknál volt vagy otthon és, olyan hangosan ment a laptop, hogy nem hallotta a huga sikolyát???(mondjuk az első valószínűbb)

    Ui.:Imádom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nos azért nem hallották mivel nem Marina húga volt, hanem valami másik lány, és Martináéknál voltak:)

      UI: Köszönöm, sokat jelent nekem ez:)

      Törlés