2015. május 11., hétfő

6. Fejezet 2. rész

*Martina Stoessel*
Rex&Tini

Lodo és Ruggero már haza mentek. Már a lefekvéshez készülődtem, mikor hallottam, az ajtó csapódást. Nem törődtem vele. Kiöblítettem a számat és vissza helyeztem a fogkefémet és a fogkrémemet a szekrénybe. Összekötöttem a köntösömet és lementem a konyhába, hogy hozzak fel estére egy pohár vizet.

Mikor mentem fel a lépcsőn, csak azt hallottam, hogy a húgom szobájából nyögések jönnek ki, meg hogy az ágy a falhoz csapódik.

Basszátok meg. Hogy a halálba aludjak? -gondoltam magamba, mivel az enyém a szomszédos szoba így hallani fogok mindent.

Gyorsan a szobámba siettem és bezártam az ajtót. Leraktam az éjjeli szekrényemre a vizet és levettem a köntösömet. Befeküdtem az ágyba elő vettem a telefonomat, bele dugtam a fülhallgatót és elindítottam egy zenét.

Lecsuktam a szememet és mélyeket lélegezek,  hát ha elalszok hamarabb. Utána csak arra emlékszem, hogy reggel valaki az ajtómon kopogtat.

-Tini! Ébredj!! Elfogsz késni.

-Mindjárt megyek anyu -szóltam vissza. Megnéztem a telefonomat. Alig 30 percem maradt, hogy a sulihoz érjek. Gyorsan kikeltem az ágyból és kiszedtem a fülhallgatót is. A szekrényemhez mentem és egy jó kis szettet próbáltam össze válogatni.

Egy fehér pólót vettem fel és egy egyszerű csőfarmert választottam. Gyorsan átöltöztem és felvettem a táskámat a vállamra, a telefonomat lekaptam a töltőről és kinyitottam az ajtót leszaladtam a lépcsőn és vettem is a cipőmet.

-Szia életem -simogattam meg Rex buksiját, majd a tiszta kezemmel egy almáért nyúltam.

-Drágám.... Elfelejtettél fésülködni. -mondta mosolyogva anyu.

-Basszus. Köszi anyu -letettem az almás és gyorsan megfésülködtem és felkötöttem a hajamat. A bőrdzsekimet is felvettem és a táskát újra a vállamra kaptam.

-Dave -szóltam, de Dave közbe szólt.

-Apu vagyok -mosolygott, ami engem is megmosolyogtatott.

-Apu elvinnél a suliba, késésben vagyok.

-Persze. Hozom a kocsi kulcsot és a kocsiba találkozunk.

-Köszönöm. -mondtam és beleharaptam az almába. -Szia anyu -mondtam mikor lenyeltem és egy puszit nyomtam az arcára.

-Szia kincsem. Siess haza.

-Oké. Szia életem -köszöntem el Rex-től is. Gondolom a többiek már a suliban vannak.

**

Első órám biosz volt. Ott Jorge mellett ülök. A következő Angol ott Lodo mellett ülök, utána spanyol ott Rugg mellet, utána dupla francia ahol Damien mellett és az utolsó órám.

Bementem a terembe és szememmel Jorge-ot kerestem. De sehol nem láttam. Leültem a helyemre és oda mentem Damien-hoz.

-Szia -köszöntem.

-Szia -mosolygott és megölelt.

-Jorge? -kérdeztem.

-Beteg. Elkapta az öccsétől. Úgy, hogy egy ideig nem lesz.

-Értem köszi.

Vissza mentem a padomhoz pont megszólalt a csengő. A tanár időben megjött. Mindenki felállt és köszönt, majd helyet foglaltak. Elő vettem a felszerelésemet és a 150 oldalra lapoztam.

Ajtó nyitódást hallottam, de nem néztem fel.

-Örülök, hogy megjelenik az órámon Mr. Styles.

-Hazudnék ha azt mondanám, hogy én is.

-Velem ne szemtelenkedj. Ülj le Miss Stoessel mellé.

Na baszd meg.

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ilyen sokáig kellet várnotok, de nincs most olyan sok időm írni.
Tényleg nagyon sajnálom.
Remélem tetszett.
Puszi: Tini




2 megjegyzés:

  1. olyan tökéletes lett ez a rész, hogy ahhwwww!!!! 👌😍😘♥
    gyorsaan a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Imádom, annyira izgalmas. Kérlek siess a következő résszel <3

    VálaszTörlés